Om du brinner för att arbeta med friskvård och livsstil och för att inspirera, informera och påverka dina medmänniskor till att få en bättre hälsa, gör då som Lena Leth och läs vår distansutbildning till Hälsoinspiratör.

Lenas ord om utbildningen:

"Tack för en jättebra, intressant och väldigt givande utbildning som jag kommer att få mycket nytta av i mitt framtida yrkesutövande.😊
Utbildningen har gett mig kunskap och kompetens (muskler😊) som jag kan använda mig av uppåt i företaget och organisationen, för bidra med att bredda och fördjupa företagets framtida hälsostrategi!

Jag har också fått bra pedagogiskt material att använda, vilket förenklar och gör mitt arbete ”proffsigt”. Jag vill skapa en kultur och anda i min omgivning/arbetsplats/arbetsgivare/företag som ger kunskap och information till ett engagemang och en vilja att sträva mot ett hälsosammare liv/arbetsliv!"

Du kan läsa mer om utbildningen här: https://www.bergklinteducation.se/distansutbildningar/halsoinspirator

Vill du anmäla dig till utbildningen så går du in här: https://www.bergklinteducation.se/anmalan/anmalan-distansutbildningar 

Det finns fortfarande några platser kvar till våra kursstarter under våren. För att försäkra dig om en plats, anmäl dig redan idag!

För mer information om utbildningen så kontaktar du oss på 031-380 22 53 eller på [email protected]

 

#bergklinteducation #distansutbildning #kostrådgivare #kostrådgivning #livsstilsrådgivare #utbildning #distansstudier #hälsocoach #hälsoinspiratör #kost #kostråd #hälsa #hälsosam #hälsovård #livsstil #nutrition #näringslära #mat #välmående #träning #frisk #måbra #näringochhälsa #diplomerad #licensierad #distans #distansundervisning,

Kommentera

Publiceras ej