Namn: Anna Bryntesson
Ålder: 34 år
Yrke: Egen företagare
Ort: Färgelanda

1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, det tycker jag absolut!

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Jag tycker det var toppen! Framförallt upplägget med arbeten som skulle skickas in.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Den var jättebra tycker jag.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Målet är att kunna jobba som Kostrådgivare. Jag är väldigt engagerad i idrottsfrågor så därför tycker jag att utbildningen passar bra för mig. Jag tycker att idrottsnutritionsdelen var väldigt intressant. Jag har stor nytta av detta då jag är handbollstränare och tränaransvarig i en klubb.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Ja, jag känner mig jättenöjd.

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Ja det skulle jag absolut göra!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, det skulle jag. Jag har även funderat på att läsa er idrottsnutritionsutbildning som jag kommer att få stor nytta av i mitt företag KostIQ.

Kommentera

Publiceras ej