Namn: Anna Swedrup
Ålder: 45 år
Yrke: Egen företagare/PT- Personlig tränare, Diplomerad Friskvårdskonsult, Massör, Träningscoach, Diplomerad Kostrådgivare
Ort: Huddinge, Älvsjö

1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans.

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, långt över mina förväntningar!  Jag fick lärt mig mycket mer än det jag hade hoppats på att utbildningen skulle ge.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Jag tyckte att utbildningen var väldigt grundläggande och gav en otroligt bra grund kunskapsmässigt att stå på. Man fick lärt sig mycket fakta som baserades på vetenskaplig forskning. Med hjälp av dessa verktyg kan man sedan bygga vidare på sin egen inriktning och upplägg.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Mycket bra. Det var verkligen fantastiskt vilket gensvar man fick av den läraren jag hade. Hon gav också väldigt mycket konstruktiv kritik som jag fått stor nytta av.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
I mitt företag har jag träning som min stora del, framförallt utomhusträning med grupp och PT. Jag vill därför fokusera mer på kosten och kunna erbjuda det som en produkt ur min meny i företaget www.levlive.se

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Absolut, jag är mycket nöjd med utbildningen!

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Det skulle jag definitivt och det har jag redan gjort!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, absolut! Jag har funderat på utbildningen till Kostombud – kost för äldre, för det finns så stora brister inom äldrevården när det gäller kosten.

Kommentera

Publiceras ej