Namn: Annelie Lindblom
Ålder: 50 år
Yrke: Kundservicehandläggare på Previa
Ort: Visby

1. Vilken utbildning har du läst?
Hälsoinspiratörsutbildningen på distans samt till Diplomerad Livsstilsrådgivare/Kostrådgivare.

2. Motsvarade utbildningarna dina förväntningar?
Ja, verkligen! De har en väldig bredd och jag har fått många ahaupplevelser. Kursen är väldigt utvecklande och gör så att man växer som människa.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Kursinnehållet är jättebra! Det är ett brett innehåll med många bra tips och idéer som man kan jobba vidare med i sitt arbete.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Det är jättekul med den responsen jag fått av läraren när jag behövt det. Responsen har varit både saklig och utvecklande för mig.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Mitt mål är att få till en bättre, gladare och piggare arbetsplats och att göra så alla ska känna gemenskap.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Ja, absolut! Jag är jättenöjd och kommer ha stor nytta av mina nya kunskaper.

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Det skulle jag absolut göra då det är en jättebra utbildning!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, absolut!

Kommentera

Publiceras ej