Namn: Sabrina Saberi
Ålder: 35 år
Yrke: Undersköterska
Ort/län: Jönköping

1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, jag är jättenöjd!

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Kursinnehållet var mycket bra och lärorikt. Man fick många nya insikter som man inte visste något om innan. Det var väldigt spännande tycker jag.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Jag tyckte läraren var jättebra och jag är jättenöjd med henne. Hon får högsta betyg av mig.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Jag är undersköterska men jag skulle även vilja bli egenföretagare och arbeta med kost och hälsa framförallt på webben.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Ja, verkligen! Jag tycker den har varit jättebra och jag är nöjd med hela konceptet. Lärorikt och spännande och som helhet är jag jättenöjd! Det finns absolut inget att klaga på.

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Ja, absolut det skulle jag definitivt!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, jag har redan sett ut några nya kurser som jag kommer läsa under våren/ hösten.

Kommentera

Publiceras ej