Namn: Daniel Ringh
Ålder: 25 år
Yrke: Driftschef
Ort: Oslo, Norge


1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans!

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, och jag trodde att den skulle ta mer tid än vad den har gjort! Jag tycker det är jättebra att ha gått Kostrådgivarutbildningen och få mina kunskaper på pränt.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Jag tycker det var bra! Jag trodde att utbildningen skulle vara svårare än vad den var men det berodde nog på att jag hade en del förkunskaper sedan tidigare.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Jag fick alltid fått snabba svar från läraren och feedback på det jag hade gjort.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Jag har tänkt läsa vidare till Naprapat och tycker Kostrådgivarutbildningen är ett bra komplement till den utbildningen. Att jag har läst till Kostrådgivare, som gett mig nya kunskaper inom hälso-området, kommer vara en stor fördel för mig när jag ska söka in på Naprapatutbildningen eftersom det är så svårt att komma in på den utbildningen.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Ja, absolut! Jag har fått grunden genom den här utbildningen vilket har väckt mitt intresse för att förkovra mig ytterligare inom området.

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Ja, det skulle jag absolut göra till de som är intresserade av området!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, det skulle jag kunna tänka mig!

Kommentera

Publiceras ej