Namn: Josefin Gunnarson
Ålder: 34 år
Yrke: Förskollärare, Kostrådgivare
Ort: Huskvarna

1. Vilken utbildning har du läst?
Sockerberoendeutbildningen och jag har även läst min Kostrådgivarutbildning på distans hos er.

2. Motsvarade utbildningarna dina förväntningar?
Ja, absolut! Jag är väldigt nöjd.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Jag tycker att kursinnehållet har varit väldigt bra. Uppgifterna som ingick var väldigt givande och gav väldigt mycket. Det gällde genomgående för bägge utbildningarna. Bra och relevant litteratur. Jag tycker även att det var givande och intressant, att vi på utbildningen, fick ta del av den senaste forskningen inom området.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Den var väldigt bra! Läraren var alltid snabb, både på att svara på frågor, och när det gällde att skicka tillbaka mina rättade delkurser.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Mina framtidsplaner är att arbeta som Kostrådgivare med kunder som är sockerberoende. Jag håller precis på och startar upp en egen verksamhet inom området.

6. Känner du dig nöjd med utbildningarna?
Ja, absolut! Jag tycker att båda utbildningarna har varit väldigt bra. Att utbildningarna går på distans är en stor fördel för mig som småbarnsförälder. Jag har kunnat sitta och jobba precis när jag har velat.

7. Skulle du rekommendera utbildningarna vidare?
Ja, det skulle jag absolut!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, Hälsoinformatör med inriktning mot barn och ungdomar. Då jag är förskollärare i botten tycker jag att det skulle vara intressant att läsa mer inom det området.

Kommentera

Publiceras ej