Namn: Sofia Brändström
Ålder: 36
Yrke: Undersköterska, på vårdcentral/instruktör på gym
Ort: Munkedal

1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivarutbildning på distans
samt Fördjupningskurs för Kostrådgivare (Idrottsnutrition samt Sockerberoende).

2. Motsvarade utbildningarna dina förväntningar?
Ja, mycket bättre än förväntat. Jag har lärt mig mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningarna?
Det var mycket bra och ingående kursinnehåll med en väldigt stor bredd. Det är bra att utbildningarna går in på så många olika områden och ger fördjupade kunskaper.
Tyckte även att sockerberoendedelen på fördjupningskursen var toppen!

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Jättebra, väldigt snabb respons på de frågorna jag skickat.

5. Vad har du för mål med utbildningarna och vad är dina framtidsplaner?
Jag ville läsa utbildningarna både för min egen del för att leva som jag lär. Jag ville även dra nytta av utbildningarna i mitt arbete som undersköterska på vårdcentralen där jag arbetar samt i mitt yrke som instruktör på gymmet.

Jag ville också få djupare kunskaper, för att få nya vinklingar, då det hela tiden händer så mycket nytt inom kostområdet. Jag har även startat eget företag, efter att jag genomfört utbildningarna hos er, och kommer att få stor nytta av mina kunskaper i mitt företag www.sundsjalsundkropp.se

6. Känner du dig nöjd med utbildningarna?
Ja, det gör jag! Det var jättebra att kunna ha lite mer tid på sig är man arbetar samtidigt.

7. Skulle du rekommendera utbildningarna vidare?
Ja, absolut!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, jag har redan funderat ut några olika utbildningar som jag vill läsa vidare hos er.