Namn:
Helene Lindberg
Ålder: 49 år
Yrke: Speditör/Egen företagare
Ort: Jönköping

1.
Vilken utbildning har du läst?
Hälsoinformatör med inriktning mot barn och ungdomar.
Har tidigare läst er utbildning, Diplomerad Kostrådgivare.

2.
Motsvarade utbildningarna dina förväntningar?
Ja, det gör de verkligen!

3.
Vad anser du om kursinnehållet på utbildningarna?
Jag tycker det var jättebra. Mycket varierat och intressant kursmaterial som bygger på många intressanta områden.

4.
Hur uppfattade du supporten från läraren?
Jättebra, jag fick alltid snabba svar direkt när jag behövde hjälp.
Det känns också skönt, att man aldrig behövt känna sig dum eller besvärlig, när man ställt någon fråga då det är något man inte förstår riktigt.

5.
Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Målet med utbildningen är att jag ska hålla föredrag för idrottande ungdomar. Mina framtidsplaner är också att jag ska gå ut till förskolor, skolor och idrottsföreningar och prata om hälsa i stort.

Efter jag läst klart utbildningen till Diplomerad Kostrådgivare startade jag även eget företag vid sidan av min anställning.

6. Känner du dig nöjd med utbildningarna?
Ja, absolut!

7.
Skulle du rekommendera utbildningarna vidare?
Ja, verkligen!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, absolut. Det är min andra utbildning jag läser hos er nu och kan tänka mig att läsa ytterligare utbildningar hos er.

Efter att jag läst till Diplomerad Kostrådgivare hos er har jag fått ännu större intresse av att läsa vidare inom hälsoområdet. Det var därför jag bestämde mig för att även läsa utbildningen till Hälsoinformatör – med inriktning mot barn och ungdomar.

Jag tycker det är perfekt att läsa era utbildningar på distans. Jag slipper åka hemifrån och det är väldigt enkelt och smidigt att kunna kommunicera med läraren om jag fastnar på någon fråga.