Namn: Anna-Karin Mellblom
Ålder: 42
Yrke: Kock
Ort: Helsingfors, Finland

1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans.

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, det tycker jag!

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Kursinnehållet är bra!
Även valet av litteratur, Näring och hälsa av Ulla Johansson, tycker jag är bra.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Jag har fått den hjälpen jag har behövt så det är jag nöjd med.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Jag vill bredda mitt kunnande inom kost. Jag vill kunna använda det inom mitt nuvarande yrke, där jag arbetar med matlagning, ut mot både barn och vuxna.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen?
Ja!

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Ja, det skulle jag!

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Ja, det skulle vara intressant att göra.