Namn: Jens Modéer
Ålder: 40
Yrke: Kock, kökschef
Ort:Lund


1. Vilken utbildning har du läst?
Diplomerad Kostrådgivare på distans.

2. Motsvarade utbildningen dina förväntningar?
Ja, det tycker jag! Jag tycker det har varit väldigt roligt att läsa er utbildning eftersom jag inte suttit på skolbänken på flera år. Tyckte det var många spännande uppgifter och även att få komma ut och arbeta på nätet.

3. Vad anser du om kursinnehållet på utbildningen?
Jag tycker det har varit väldigt relevant och bra kursinnehåll. Jag har lärt mig många nya verktyg.

4. Hur uppfattade du supporten från läraren?
Den har varit bra och jag har alltid fått tillbaka genomtänkta svar och kommentarer.

5. Vad har du för mål med utbildningen och vad är dina framtidsplaner?
Målet för mig är huvudsakligen att få ett verktyg för att kunna hålla på med kostrådgivning till föräldrar och pedagoger, när det gäller matproblem. Ett bra verktyg för att komma igång. Framförallt också för att ha en kunskapsbank för att vara behjälplig för föräldrarna. Jag kommer nu också att kunna näringsberäkna recept via kostprogrammet som vi använt oss av.

6. Känner du dig nöjd med utbildningen.
Absolut! Jag tycker det var jätteskönt att vi hade så lång tid på oss att genomföra utbildningen. Det gjorde att jag inte behövde känna någon stress. Det var väldigt avstressande för mig.

7. Skulle du rekommendera utbildningen vidare?
Absolut! Tycker den skulle vara ett bra komplement för mina kollegor.

8. Skulle du kunna tänka dig att läsa fler utbildningar hos Bergklint education?
Jag har redan bestämt mig för att läsa Allergikost och Sockerberoende hos er. Jag vill fördjupa mig ytterligare inom området nu när jag startat upp ett eget företag. http://www.modeers-mat.com/

Kommentera

Publiceras ej